20 Nisan 2014 Pazar Hastanemize randevu almak için 182 Numaralı Sağlık Bakanlığı MHRS Çağrı Merkezini aramanız gerekmektedir. Önemle duyurulur...
Ana Sayfa
Kurumsal Bilgiler
Hastane Yönetimi
SKS Kalite Yönetimi
Enfeksiyon Kont. Birimi
Hasta Hakları
Hastane Personeli
Bölüm ve Branşlarımız
Hizmet Standartları
İletişim ve Ulaşım
Eskişehir Resimleri
Hasta Bilgi Girişi
Laboratuvar Sonuçları





ESKİŞEHİR


Site İstatistikleri
Aktif Ziyaretçi 2
Bugün Tekil Ziyaret 1
Genel Toplam 1236565
IP Adres 54.196.198.213

 


Bilgilendirme Sunumunu İndirmek İçin Tıklayınız


ESKİŞEHİR AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HASTANESİ
BAŞTABİPLİĞİ

Merkezi Hastane Randevu Sistemi Hakkında Duyuru 

Bilindiği üzere, Sağlık Bakanlığı Türkiye'de daha etkin ve verimli bir şekilde sağlık hizmetlerine ulaşılması amacı ile Sağlıkta Dönüşüm Projesi'ni yürürlüğe koymuş ve bu program kapsamındaki çalışmaları büyük ölçüde gerçekleştirmiştir. Bu programın en önemli çalışmalarından biride Merkezi Hastane Randevu Sistemidir (MHRS).

MHRS nedir?

MHRS; vatandaşların Sağlık Bakanlığına bağlı 2 ve 3. basamak Hastaneler ile Ağız ve Diş Sağlığı Merkezleri için 182 MHRS Çağrı Merkezini arayarak canlı operatörlerden kendilerine istedikleri hastane ve hekimden randevu alabilecekleri bir uygulamadır.

MHRS'nin amaçları nelerdir?

  • Hastanelerde daha iyi bir kaynak planlanması (iş gücü ve teçhizat kullanımının etkin ve verimli planlanması) yapılarak vatandaş/hasta memnuniyetinin artırılması, hastanelerde kuyrukların azaltılması.
  • Hastanelerde kaynak kullanımının ve dağıtımının ölçülmesi (iş gücü, makine ve teçhizat kullanımının etkin ve verimli uygulanması)suretiyle; sağlık hizmetleri sunumunun, verim ve kalitesinin artırılması.
  • MHRS verileriyle, sağlık politikaları geliştirilmesine yardımcı olunması.

Randevu nasıl alınır?

  • Ev, iş, ankesör ve cep telefonlarından 182 numaralı Sağlık Bakanlığı MHRS Çağrı Merkezi aranır.
  • 182 numaralı telefonu arayan vatandaş tarafından çağrıyı karşılayan asistana (canlı operatör) randevu talebinde bulunulan vatandaşın T.C. Kimlik Numarası verilir. Asistan vatandaş bilgilerini doğrular.
  • Vatandaş Erzurum, Kayseri, Yalova illerinden sonra , 01 Temmuz 2010 tarihi itibariyle ESKİŞEHİR ilinde de randevu talebinde bulunduğu hastane, poliklinik ve hekim bilgilerinden en azından hangi polikliniğe gideceğini asistana bildirdikten sonra, asistan uygun tarih ve saat dilimlerini vatandaşa iletir.
  • Vatandaş seçimini yaparak randevusunu alır.

Randevu nasıl iptal edilir?

  • Ev, iş, ankesör ve cep telefonlarından 182 numaralı Sağlık Bakanlığı MHRS Çağrı Merkezi aranır. Bu arama randevu zamanından önce yapılmalıdır.
  • 182 numaralı telefonu arayan vatandaş tarafından çağrıyı karşılayan asistana randevu talebinde bulunulan vatandaşın T.C. Kimlik Numarası verilir. Asistan vatandaş bilgilerini doğrular.
  • Vatandaş iptalini istediği randevusunun, tarih ve zamanını asistana iletir. Asistan tarafından ilgili randevu iptal edilir.

NOT:VATANDAŞ KENDİSİNE VERİLENEN RANDEVU ZAMANINDAN 30 DAKİKA ÖNCE İLGİLİ HASTANENİN MHRS HASTA KABUL BÖLÜMÜNE BAŞVURUR.

Bilgilendirme Sunumunu İndirmek İçin Tıklayınız